Middag och fest

Blev som vanligt jättelyckat igårkväll, kan inte bli annat med Matilda, Mika, Jessica och Lisa! Vi åt god mat och för att inte tala om efterrätten som Michaela hade bakat, mums! Snackade tjejsnack och sjukade oss en hel del, spårar lätt ur när Jessica sätter igång, haha! Självklart satt vi bänkad framför Körslaget och röstade! Häftigt att Team Hanna är i final nu!

     

 Men vid 11 snåret började vi tunnas så jag bestämde mig för att haka på grabbarna + Johanna som satt hemma hos Jesper och festade till Tranan! Kul på Tranan och jag träffade två kunder som jag hängde en del med, vi dansade och drack drinkar :) Trevligt!

Lite småseg idag, sitter fortfarande i morgonrocken men jag insåg precis hur mycket klockan var så jag måste ta och rycka upp mig nu! Klä på mig riktiga kläder och försökta göra nått vettigt. Fixa lite käk och så kanske, minns inte vad det stod på matlistan för idag, men eftersom att vi missade orientalisk färsgryta igår kör vi det idag istället! Oh det bara vattnas i munnen på mig, det är så sjukt gott! Hoppas jag kommer ihåg hur man gjorde den bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0