Måndag

Filmkväll var det ja.. Vi såg/skulle se RocknRolla men ca 10 minuter in i filmen, efter att jag ätit upp alla morötterna, haha, gjorde jag bedömningen att den var skitkass och att jag hellre lutade mig mot älsklingens axel för att slumra. Slutade med att jag gick och la mig helt och somnade som en stock, kul tjej lixom. Så var det med det.

Idag har jag jobbat, men innan jag började gick jag och svärmor på Lottas för att spana in rean! Jag la undan en väska som jag ska hämta imorgon och så tänkte jag kika lite mer på nyheterna då! Det här kan bli dyrt..

Efter jobbet slängde jag i mig lite mat och åkte till badhallen för att simma med Mikoala och Muttan, vi gav upp efter dryga halvtimmen och satte oss i bastun med en stor härlig apelsin istället, mysigt :)
Nu ska jag och D ta och knoppa in, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0