Lager 157

Kom just hem från en tripp med Danny, Per och Johanna. Vi åkte till Lager 157, första gången jag var dit och kan säga att jag inte är speciellt imponerad. De säger att det pendlar hur bra det är där, men jag tror ändå inte att det är min grej det där.. Men man kanske måste ge det en chans till för att kunna dömma. En riktigt trevlig tripp var det då ialf, med mat på äckliga Mc Donalds (det går inte ens att jämföra deras mc chicken mot Max kycklingmål!) och fika på lagret! :)

Nu ska jag svida om och be Daniel skjutsa mig till Lisa där vi ska ha tjejkväll med skvaller, vin (inte för mig dock, jag tål inte vin :P) och så ska vi äta fondue som är så himla gott! Myspys!


Kommentarer
Skrivet av: simone

åh, jag som tänkte åka dit nästa vecka. ingen höjdare alltså?

Datum: 2009-01-25 Klockslag: 23:19:55
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0