Kalas

Ikväll har vi kalasat hela kvällen hos Andre som fyller 13 på onsdag :) Gud vad stora de blir allihopa! Som vanligt helmysigt att vara hemma hos Gunnarssons, det är en sak jag saknar med att bo i Ovanåker. Vi hade så nära till varandra då! Ialf, fikade massor och det var så himla gott!



    

Och när jag kom hem från Rehab idag överraskade Daniel mig med en ny frisyr! Han hade stuckit till Lena och rakat sig! Äntligen är riktiga SnyggDanne tillbaka, haha! Han har vart långhårig och skäggig ett tag nu tycker ja ;) Men skägget vägrade han ta bort, jag fick nöja mig med en sak så länge tyckte han! Tur jag egentligen tycker att han alltid är fin! Men jag är ju onekligen svag för rakade killar, haha..





Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Ja saknar er här i byn ofta.............

Datum: 2009-01-19 Klockslag: 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0