Hemmamys

Så sjukt trött jag vart idag alltså..somnade som en stock på bussen till jobbet, vaknade precis när bussen stod på busshållsplatsen och folk började kliva av! Tur det, för någon vända till Söderhamn hade jag varken tid eller lust med! Likadant på vägen hem.. nu sitter jag här och gäspar.

Har ätit tunnbrödrulle nyss som Daniel hade lagat, två dagar den här veckan har jag kommit hem till färdiglagad mat, det är lyx! :) Även om maten inte är så avancerad, som korv och potatis och ja, tunnbrödrulle, haha. Enkelt är gott!

Ikväll tänker jag ha hemmamys framför TVn med mig själv. D åkte ner till ishallen på hockey nyss men jag orkade inte pylsa på mig massor av kläder igen och följa med. Tror bannemig jag ska sno hans pyamasbyxor, sätta på mig en tunn långärmad t-shirt och ta täcket och ligga i soffan, täckte i soffan är det skönaste. Tända ljus såklart, en kopp te och lite frysta hallon! Det lät som grejer det, och snart börjar Let´s dance!


Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Frysta hallon is the shit. :D

Datum: 2009-01-16 Klockslag: 20:53:41
Bloggadress: http://johannaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0