Heelg!

Fasen vad nice, kom hem från jobbet för en stund sedan och nu är jag ledig fram till onsdag. Skönt! Men man blir helt virrig på dagarna när det är extrahelger hit o dit. Hängde inte med på att det var lördag idag, så bussarna går lite tidigare då. 02 över istället för 07 över, så jag missade den såklart. Fick ta bilen istället, skönt det o så slipper jag vänta 40 minuter på stan innan bussen går hem från jobbet. Dödar bara tiden genom att göra av med pengar på Åhlens då som är de ända som har öppet till 16..

Förövrigt känner jag mig lite hängig! Tråkigt, jag vill verkligen inte bli sjuk. Vaknade med lite feber i kroppen idag så jag har gått på alvedon men det har gått bra! Hoppas den inte slår ut på riktigt bara..

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, ska snart laga god helgmat ialf, och Körslaget är ju ett måste!


Kommentarer
Skrivet av: simone

ja ibland har han sina stunder ;) haha!

Datum: 2009-01-03 Klockslag: 18:09:04
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Skrivet av: simone

ja dom är sjuktsnygga! det är just vart jag hittar dom som är frågan. såg bilden på någons blogg bara. men jag tänker inte ge upp, jag ska hitta dom, dom ska finnas i min garderob till sommarn! haha!

Datum: 2009-01-04 Klockslag: 02:10:23
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0