Första Januari 09

Utan höga förhoppningar åkte jag, Daniel och Matilda till Timotej igårkväll för att fira in det nya året! Jag och Matilda tog på oss köksansvaret och med lite hjälp från olika håll fick vi till slut fram en supergod tre rätters middag!
Förrätt: Toastskagen, Huvudrätt: Fläskfile, Potatisgratäng, Vitlöksbröd, Sallad, Bea, Tzatsiki och pepparsås, Efterrätt: Adams mammas goda Toblerone/Daim/grädde/glass grej och hallon. Mums! :)
Resten av kvällen röjde vi ärligt talat gärnet, haha! Precis som det ska vara när man firar nyår, och kvällen blev hur bra som helst! Tack för det mina vänner, och tack för år 2008, välkommen år 2009!

   
(Fler bilder finns på http://evelinaladanges.bilddagboken.se )

Idag, första dagen på det nya året, fick vi som sagt tillökning i familjen :) Vi blev bjudna till sväres på middag, Anders köttfärssås är inte att leka med, fy så gott! När vi kom hem gav jag och Matilda oss ut på en promenad i vintermörkret för att gå igenom den galna gårdagen :) Skönt med en fin start på det nya året, det här håller vi i! Jag är taggad till 1000!

Nu ska jag slå mig ner i soffan brevid min älskling :) Imorgon börjar jag jobba kl 8, döden. Tidiga mornar är inte min grej, haha.




Kommentarer
Skrivet av: simone

gott nytt år i efterskott :) vi var faktiskt på väg en sväng till timotej vi med efter tolvslaget för att kolla läget men vi hamnade i knåda ist, haha ;D

Datum: 2009-01-02 Klockslag: 22:11:51
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0