Fashionshow

Jag säger som min 62-årige chef sa när hon hade vart och tittat på Körslaget på stan i söndags; Jag är som extacy! Haha! Fy fasen vad roligt det var ikväll! Började bra med att ramla när vi skulle öva att gå längs catwalken, skönt, då hade man det gjort lixom, hahah! :P Landade snyggt på rumpan rakt över podiet man skulle gå upp på, oops ;) Men sen kunde det ju bara gå bättre och när mina tre ombyten var klara var jag bara, vafan jag skulle kunna gå 5 byten till! Verkligen skitkul! Jag säger ju det, skulle lätt byta liv med Viktoria Silvstedt för en dag, eller två...

Första outfiten
Jag: Skjorta från Vero Moda som är kortare bak, byxor med hög midja och vida ben från Filippa K i färgen Whale, axelremsväska från samma märke i samma färg. Bågar från Efva Attling. Min favoritoutfit, såhär går jag gärna klädd varje dag!
Lisa:
Kort kavaj från Object, långt linne från Desigual och blå jeansleggings med spänne nertill från Object.



Andra outfiten
Jag: Kråsskjorta och paljettväst från VILA, jeansleggings från ONLY, bågar från Diesel och pumps med nitar från BF i märket Björn Borg.
Lisa: Tunika från Desigual och skinnleggings från VILA.




Tredje outfiten
Superfina klänningar från Desigual, till det hade vi solglasögon!





Kommentarer
Skrivet av: amanda

snyggjävel! :D stolt jag bliiir. puss!

Datum: 2009-01-22 Klockslag: 16:43:29
Skrivet av: Lillevi

Kanske du borde tänka på modeljobb,snygging där!

Datum: 2009-01-22 Klockslag: 18:07:13
Skrivet av: mikaela

jättefina. :) hi hi.

Datum: 2009-01-22 Klockslag: 18:44:24
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

HANDSOME! :D

Datum: 2009-01-22 Klockslag: 22:21:28
Bloggadress: http://johannaalantz.blogg.se/
Skrivet av: simone

super snyggt! :)

Datum: 2009-01-23 Klockslag: 20:57:34
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0