Den vackraste stunden i livet var den när du kom..

Kom precis in från en promenad tillsammans med Matilda, himla skönt att pylsa i lite snö! Har ju egentligen laddad för seriepremiär tänker jag säga, haha, men nästan så.. Gympan börjar ju idag! Men jag har åkt på någon slags inflammation i ena hälsenan, fyfan vad ont jag hade imorse. Ringde min moster sjuksyster Lisa idag och hon förbjöd mig fån att gå på aerobicsen. För det kommer och går lixom, började i måndags, igår gick det bra och idag har jag haltat runt på jobbet halva dagen som en mupp. Men eftersom jag ändå har gått runt på jobbet idag vet jag att den håller för promenad så jag tog det säkra för det osäkra. Det är viktigt att jag blir frisk, ska ju faktisk upp på catwalken på onsdag!! Berättar mer om det sen..

Nu sitter jag istället framför TVn och tittar på en dokumentär om världens bästa Lasse; Med solen i ögonen. Dax att sluta blogga och bara njuta en stund av hans närvaro. Det var längesen vi var i Stockholm och såg honom live nu, men samma känsla infinner sig i kroppen nu som då!
Farväl jupiter.


Kommentarer
Skrivet av: simone

jag hade hälseneinflamation hela förra våren. ingen höjdare :/ var försiktig med den!



kikade också på dokumentären, han är så underbar!

nästan så man börjar gråta framför tvn som man gjorde i sommras!



Datum: 2009-01-14 Klockslag: 22:19:55
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0