Christmas, here to stay?

Inne på min tredje kopp te nu, jag trodde en fylla skulle göra susen för halsen men det var snarare tvärtom! Gruvar mig till jag blir riktigt förkyld och slemmig i halsen, det är så jävla äckligt så jag alltid är nära att spy!

Sitter och funderar på om jag ska städa bort julen idag eller inte? Det är ju faktiskt en perfekt dag med tanke på att jag är ledig och inte har mer vettigt för mig, sammtidigt är det mysigt att ha den kvar så länge som möjligt! Minns ju hur jag längtade till att få ta fram den.. Jag vill lixom inte göra vår än, det får gärna vara vinter ett tag till, den är ju så fin! Sammtidigt som det vore kul att göra om och få lite nytt och fräscht hemma igen, fick ju så fina grejer av mamma i julklapp som jag inte plockat fram än för jag tänkte spara dom till sen. Vilket dilemma! Hur gör ni?

Nu ska jag försöka ladda upp några videoklipp från gårdagen på Facebook för första gången! Synd att jag inte kan lägga dem här, har ingen aning om hur man gör.. Antar att man måste lägga dom på youtube först? Och det orkar jag verkligen inte :P Så kika facebook sen där det bjuds på skön nubbevissång!


Kommentarer
Skrivet av: mikaela

du måste ladda upp klippen på youtube först raring. ;) he he. jag har inte orkat städa bort julen än, men det blir nog till att göra det i helgen som kommer. :) men snön utomhus får gärna vara kvar ett tag till. :)

Datum: 2009-01-06 Klockslag: 23:02:59
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0