Onsdag

Har jobbat idag med, längtar så mycket efter helg och ledighet nu faktiskt, haha. Men det går bra på jobbet, och även idag hade jag sällskap på lunchen :) Mamma kom ner, vi gick på Roys och hon bjöd på Fajitas, mums :) Sen köpte hon en svinsnygg klänning från Desigual som jag oxå är himla sugen på, men vi kan ju inte ha lika! Eller jo, det kan vi, har ganska lika smak ibland, men en sån här vill man helst vara ensam om, så jag får stå över men överlever nog ändå!

När jag kom hem från jobbet låg ett fett H&M paket och väntade, fick dock vänta med att öppna det för det stod aerobics på shemat, så jag svirade om snabbt som ögat så kom M&M och hämtade mig! När jag kom hem från träningen stod det kinagryta på spisen, love it! Sen var det dags att prova kläder, mest bikinis och underkläder. Inte direkt en bra dag för sånt kände jag, fyfan, haha. Så det mesta fick åka tillbaka som det ser ut nu, har inte riktigt bestämt mig än. Jag blev ialf riktigt besviken på det härliga träningssettet med jacka och byxa, byxan var iofs bra, men jackan var ju bara kaos. 36 var supertight över bysten, och då provade jag med enbart en tshirt under och de fick inte ens plats, i övrigt satt den bra men man ska tydligen ha mini bröst för jackan. Storlek 38 var lagom upptill men jättestor öven magen och nederdelen av ryggen. Taskig passform med andra ord, kan vara bra att veta för er som tänkt beställa. Behåller bikini överdelen med paljetter ialf, funderar på att ta både svart och cerise för jag tyckte de var så snygga! Kuvertväskan var jättehärlig i färgen, skorna var snygga och sköna men ska ändå fundera någon dag på dem, trosorna är svinsnygga och bekväma!


Dessa var mindre bra, jackan hade som sagt konstig passform, och de här bikinidelarna som finns i många olika färger var skitsmå i storleken, mest på överdelen.




Sådär, nu är det läggdags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0