Trevlig kväll ikväll, på kvällen..

Jag är ju hopplös, och förblir nog byxlös.. Skippade de gråblå från Filippa K, de satt skitbra men inte helt vad jag behöver. Tur var väl det, för idag kom en ny från samma märke, ganska ljus och fint sliten i tvätten, snygg basicjeans lixom. Samma modell som den innan så de sitter faktiskt klockrent, precis min modell! Men så blir jag snål och tänker att njaaa, har ju ändå ett par liknande från Acne. Så jag tror de får åka tillbaka till jobbet imorgon igen. Jag är fan värre än mina kunder, haha!

Ikväll efter jobbet fick jag ialf besök, Daniel jobbar ikväll så det är bara roligt med sällskap! Mamma kom förbi och var här ändå till nyss. Ulrika Norén tittade oxå förbi en sväng. Vi drack te och skvallrade lite, alltid trevligt ;) Tittade på Årets Kock nyss, vad roligt det hade vart om man var grym på att laga mat! Eller ialf hade gått typ hotell&resturang på gymnasiet då, lärt sig massa knep och sådär, då kanske det inte hade vart lika svårt att komma på vad man ska äta varje vecka. Vi varierar väl mellan typ 8 rätter eller nått, haha! På så vis är det lite bra att D börjat jobba igen, så kan jag äta precis vad jag vill om dagarna, det är ju inte allt som faller gubben i smaken :P

Nu ska jag nörda lite och kika runt på lite bloggar innan honey kommer hem, kanske slänger upp en lista här sen, spännande va? Haha!


Kommentarer
Skrivet av: Michaela

Hörru, Killen som kom tvåa i årets kock har jag jobbat med. coolt va? :D

Datum: 2009-02-06 Klockslag: 08:50:01
Skrivet av: Evelina

Fränt!

Datum: 2009-02-06 Klockslag: 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0