Simmar lugnt..

Ikväll har vi simmat, jag, Matilda, Micka och nykomlingen Lisa :P Nästan bara vi i bassängen oxå, sen blev det bastu och frukt såklart. Mysigt :) När jag kom hem var Frida på språng så hon kom förbi och gick precis nyss, trevligt med sällskap när Daniel ändå jobbar. Vi drack te, åt mer frukt och pratade, lilla gofia! Passade på att färga ögonbryna ikväll oxå, det är så tråkigt men skönt när det är gjort! Nu känner man sig lite fräschare ialf. Men en härlig solbränna skulle inte sitta helt fel! Frida berättade att vi egentligen skulle kommit hem från Thailand igår, vi hade ju en resa bokad med hela la familia, men vi fick tillökning så vi skippade den, mysigare med en bebis :) Men som sagt, jag hade inte tackat nej till lite sol, värme och avkoppling nu!

Snart kommer Daniel hem, tänkte jag skulle diska undan lite så han slipper göra det för en gångs skull. För det mesta lagar jag mat och han diskar, rättvist tycker jag. Han är alltid så gullig när jag står vi spisen (och annars oxå).. Då kommer han och kramar om mig och vill alltid att mitt öra ska vara i hans öra, haha riktig knäppis, så han pillar till det så att det blir rätt sen står han där med mig och myser, gogrisen min! ♥
Diska var det ja, bäst jag snabbar mig innan han kommer, godnatt!


Kommentarer
Skrivet av: Frida

Mysigt var det! Tack för stunden/kvällen! <3

Datum: 2009-02-10 Klockslag: 15:30:25
Bloggadress: http://fridaatofalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0