Ny vecka, nya tag

Idag kom vi upp kl 10, bra gjort av mig tycker jag :P Käkade lite frukost, åkte och veckohandlade och nu har Daniel farit till jobbet. Dax för mig att ta tag i lite sysslor men jag har gruvat mig ett tag och suttit här. Det behövs dammsugas, diskas och packa köttfärsen vi handlade. Först måste jag nog stoppa i mig lite lunch, köpte kantarell soppa på Ica som jag ska spetsa lite så den blir mer som pappas soppa, den är så himla god! Sen kommer förresten bilderna på mina presenter :)
Bjuder på en bild jag fick av L från modevisningen så länge, jag iklädd svinsnygg klänning från Desigual, som mamma köpte! Fusk!
Later!




Kommentarer
Skrivet av: MOR

Sjysst klänning & dotter (-:

Datum: 2009-02-23 Klockslag: 13:10:15
Skrivet av: MOR

Sjysst klänning & dotter (-:

Datum: 2009-02-23 Klockslag: 13:11:09
Skrivet av: Anonym

Snygg tjeeej :D

Datum: 2009-02-23 Klockslag: 16:58:57
Skrivet av: sara

vadå vad är det där för modevisning? tjejmässan eller? trodde inte den varit än! Ja och nu har jag 6 såna koppar, hihi! bara för att hennes dotra får åka med till och från jarse :)

Datum: 2009-02-25 Klockslag: 22:49:28
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0