Men godmorgon!

Det värsta med att man är uppe så länge om nätterna är att man sover längre på dagarna oxå. Matilda gjorde ett försök med att ringa och väcka mig, men lyckades sådär, så hon fick ringa igen kl 1 då jag klev upp! Inte för att jag skulle gjort nått vettigt före det häller, det är ju söndag!

Borde egentligen börja baka lite inför min födelsedag, men drar mig för det eftersom jag inte har nånstans att göra av bakverken.. Till veckan får vi köra frysrensning så kanske jag får plats med lite sen! Dessutom är det dumt att börja för tidigt för då är risken större att jag fikar upp det, haha.

Ikväll ska vi boxa asset av oss ialf, mördarUlfs pass och vi är alltid lika taggad! Love it!


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

ställ de på balkongen!

Datum: 2009-02-08 Klockslag: 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0