Lite dösnack..

Mensvärken ger sig aldrig, trots att jag käkat 2 stycken 1g alvedon och andra tabletter jag fått av min pillermoster, Lillevi :P Jag blir galen! Tur jag är ledig idag ialf..

Lite har jag ändå lyckats uträtta, eller en hel del faktiskt. Tänkte bara damma och dammsuga lite men det blev storstädning på toan oxå, vilket egentligen behövdes så det var ju bra! Har jag väl börjat är det svårt att sluta! Så nu är det skinande rent här hemma, så skönt! Halvdant är detsamma som ogjort. Sen har vi veckohandlat och kikat in på Ekmans en sväng. Köpte en till teklämma vad det nu heter, ett ljusfat och ett sött litet änglaspel. Amanda hade ett sånt när vi var och hälsade på henne i Stockholm, jättefint! Så nu hittade jag ett eget med hjärtan på, då behöver man ju inte bara ha dem framme över jul!

Vi har nyss ätit chilli con carne med en god sallad till det, och jag sitter och smälter maten. Om en stund ska jag åka till badhallen och simma med Matilda och Michaela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0