Kalas nr 2 och 3

Igår fyllde jag som sagt 21 år och det firades med 2 kalas! Hann nästan bara hem från jobbet innan första gänget kom, dvs heeeela familjen (utom morfar o Elisabeth som inte kunde komma). Blev glatt överraskad när jag såg Gunnarssons komma oxå, trodde de skulle till fjällen. Jag fick mest bara pengar, vilket är jättebra tycker jag! Vet inte riktigt vad jag vill köpa för dem än, men funderar på ett par riktiga skor att sporta i ialf. Sen åker resten in på sparkontot så länge.. Av älsklingen fick jag en jättefin väska från Friis&Company, tack hjärtat :) 
Många  är vi i familjen ialf så jag hade gruvat mig lite för hur vi skulle få plats, men finns det hjärterum finns det stjärterum! ;)
(bild 1: pappa och Tomas tog plats på golvet, de tyckte jag hade höga möbler :P Bild 2: fika! Bild 3: Jag och de 6 bästa personerna i mitt liv.)

   

När tjocka släkten hade åkt hem kom de finaste vännerna man kan ha förbi med fina prestenter, så det blev fika IGEN! Jag borde gå på diet efter den här helgen, haha. Vi skvallrade lite som vanligt och myste på, kikade på Melodifestivalen och fick besök ibland av killarna som var hos grannen Westman. När klockan blev midnatt var jag och Michaela sugna på Max så vi åkte dit! Jag, Sara, Michaela, Matilda och Ciya :) Hade längtat efter ett Kycklingmål classic i typ 2 veckor, haha! Det är tur jag och Micka ska boxas idag ialf...

   

Tack alla för allt och för att ni gjorde min dag :)


Kommentarer
Skrivet av: MOR

Räckte fikat?

Datum: 2009-02-22 Klockslag: 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0