Du & jag

Herregud, man kan ju fråga sig vad jag fortfarande gör uppe. Men som sagt, kul med listor och jag hittade en på Mikaelas blogg så jag slänger upp en sån, sen vill jag sova!

Vad heter ni?  Evelina och Daniel

Hur träffades ni? På nyårsfest hos Westman 06/07

Är ni förlovade? Nej

Bor ni ihop? Ja, sedan nästan precis ett år sedan :)

Har ni barn? Nej nej, inga kids på ett tag här!

Har båda körkort? Aa, men jag fick mitt snabbare än honom fast han hade det först :P

Isåfall, vem kör bäst?  Ja det får väl bli Daniel, han vill ju vara räcerkung!

Kommer du ihåg er första kyss? Jaa, trots allt, haha.

Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var Daniel och jag minns precis hur det kändes :)

Vem är äldst? Daniel

Vilka stjärntecken är ni? Jag är ialf fisk, minns aldrig vad han är, haha.

Vem fyller först på året? Jag fyller snart!

 Vem är längst? Danne såklart

Vem sjunger bäst? Jag!

Håller ni i handen på stan? Ja, det är mysigt :)

Kände ni varann innan ni blev ihop? Inte innan vi träffades, men innan vi blev ihop kände vi varandra såklart.

Blev du kär i första ögonkastet? Nej, men hans story går ungefär så.. hihi. 

Har ni någon speciell låt?
Ja, en av Eros Ramasotti.

Har ni några "fri kort"? Vad är det då? :P

Har ni varit utomlands tillammans? Nej, men får jag som vi vill åker vi i sommar!

Vilket är ert bästa minne? Bara såhär spontant tänker jag på Midsommar 07 (då vi glömde tältpinnarna), det är nog det sjukaste ialf, haha!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lagar mat och myser.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ialf varje gång vi träffas och varje gång vi ska skiljas, och så några därimellan såklart :)

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, även om Alfta och Edsbyn känns som två olika världar ibland, haha!

Blir du lätt svartsjuk? Nja, beror på vad det gäller. Men jag har inte svårt att bli svartsjuk ialf, tyvärr.

Brukar ni bråka? Väldigt väldigt sällan, men om Ciya hade fått svara hade han sagt jämt på fyllan, men det är inte sant, haha!

Ringer eller SMS:ar ni mest?  Vi är sms-nördar.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Oj vad svårt, hela han är ju ursnygg men jag gillar axlar och det där V:et ovanför kalsongkanten, haha! ;)

Brukar nån av er prata i sömnen? Ska vara Daniel då, jag snarkar tydligen?


     

                                                      Jag älskar dig!



Kommentarer
Skrivet av: mikaela

ha ha, härliga bilder. :) ni verkar vara lite lik mig o johan, ha ha, iaf på den mittersta bilden ;D

Datum: 2009-02-08 Klockslag: 11:04:42
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/
Skrivet av: Lillevi

pussgurkor!!!!!!!!

Datum: 2009-02-08 Klockslag: 12:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0