Bakningen fortsätter..

Tog sovmorgon idag med, bäst att passa på när man är ledig, haha! Klev upp strax före 12 tror jag. Gjorde klar det feta H&M paketet för tillbakaskickning.. Och tillbaka fick bla träningsjackan som jag velat jättemycket om åka, jag kommer nog inte använda den när den känns för stor så att jag blir "tjockare" i den, och tillbaka fick även de skitsnygga bruna klackarna med snörning åka. De känns inte helt 100 helt enkelt, det faller på att det är öppen tå, som iofs är jättesnyggt, men användningsområdet minskar radikalt. Kommer säkert få ångra det bittert flera gånger i sommar, men äsch, det kommer fler skor, eller det går fler tåg som man säger..

Sen begav jag och Daniel oss ut på "byn" en sväng. Veckohandlade, kikade in på Ekmans och någon trä affär, mindre intressant :P Nu har jag satt igång med bakningen igen och D åkte på Rehab nyss med sitt knä.

Back to business!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0