Ännu en lista, haha

OM DIG
Namn:
Karin Evelina Ladänges
Bor:
I en trea på Oldaniels i Alfta
Syskon:
Lillebror Erik
Ålder:
20, snart 21
Född:
21 februari 88
Ögonfärg:
Blå
Längd:
166.5 för att vara exakt :P
Skostorlek:
37-38
Höger eller vänsterhänt:
Höger
Stjärntecken:
Fisk
Hårfärg:
Blond
Födelseort:
Bollnäs

DAGENS..
Låt:
Brolle Jr - Världens hörn 
Saknad:
Ovanåker
Kläder:
Svarta jeansleggings, svart linne, blåmelerad kavaj (superfin) och Thomas Sabo smycke.
Smink:
Det vanliga: Lite concealer, puder, eyliner, ögonskugga och mascara
Underkläder:
Bh och trosor
Mat:
Stekt potatis och körv
Köp:
IDet blev ju inget bestämde jag mig för
Göra sen:
Pussas och sova
Godis:
Inget, men pepparkakor så man blir snäll!
Pinsammaste:
Hände nog inget pinsamt idag

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp?
Nja sådär, men jag tycker om att vara i skogen!
Tycker du om godis?
Det går i perioder, ibland är det ju svingott, men om man vart utan det ett tag klarar man sig, men chocklad är väl alla tjejer svag för?
Hur många gånger i veckan äter du godis?
Jag åt 2 godisar för några dagar sedan, första gången på så länge att jag inte kan minnas, men det var inte så gott så det dröjer nog länge till nästa gång igen.
Äter du oftast nyttig mat?
Nja
Tycker du att du själv är söt/snygg?
Igår var jag snygg, idag mindre snygg, imorgon vill jag vara snygg igen..haha
Ger du mycket komplimanger till andra?
Vet inte om jag gör det sällan heller, men ibland glömmer man bort att säga det man tänker så jag kunde ju egentligen ge mer komplimanger..
Är du nöjd med ditt förnamn?
Var inte det förut men nu funkar det, kan inte tänka mig vad jag skulle heta annars?
Du tycker att du själv är smart?
Inget snille, men man har väl sina stunder! Jag är inte dum ialf.
Vad är det sämsta hos dig?
Mitt dåliga tålamod och min korta stubin, visar mest det beteéndet i min familj, på gott och ont.
Har du bra självförtroende?
Som sagt, det varierar. Men man är alldeles för hård mot sig själv..
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn?
För mycket på senaste tiden faktiskt..
Tycker du om att vara med killar?
Jaa
Känner du dina grannar?
Några av dom ialf
Vad har du för färg på dina underkläder idag?
De matchar, båda delarna är svart/rosa fast från olika märken, H&M och Friis & Company.
Äger du några Björn Borg trosor?
Näe
Hur många?
Inga
Är du en Björn Borg-fjortis?
Tydligen inte då
Använder du BH?
Ja, men det är skönt utan
Gillar du skolan?
Inte plugget, men att vara där och hänga var ofta roligt, det saknar jag!
Har du någon gång skolkat?
Hehe det blev en del..
Spelar du något instrument?
Nej men jag spelade tvärflöjt när jag var yngre
Vilka sporter/aktiviteter har du gått på?
Fotboll och handboll när jag var liten, slalom höll jag på med alla år fram till jag typ vad 15, tränade alla dagar i veckan och körde poweryoga, step up, core, gym, aerobics och promenader när jag vart runt 17 år, nu tar jag det lugnare, simmar, går på aerobics och box och mot våren blir det fler promenader.
Har du några tatueringar?
Vågar inte för jag har väl ångrat mig innan den ens har hunnit bli klar :P
Har du några piercningar?
Ska vara i öronen då om det räknas. Glad jag inte följde trenden när vi var 14 och gjorde i naveln :P
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag?
Haha det är ju för många, jag är omringad av speglar på jobbet..
Tycker du om djur?
Hästar, hundar och katter mest

BRUKAR DU...
Sova?
Mer än gärna på mornarna..
Ta mediciner du inte borde ta?
Nepp
Röka?
Bara när det är fest
Snusa?
Nej
Dricka?
Bara när det är fest, mitt motto är att aldrig okynnesdricka, haha.
Skada dig?
Nej, det värsta jag vet är när det gör ont.
Klä dig i svart?
Typ jämt
Hata folk?
Inte direkt hata, ogillar folk gör man väl..
Lita på folk?
Jag är kanske tyvärr lite för godtrogen..
Skada dig med flit?
Absolut inte
Drömma mardrömmar?
I perioder..
Gå i skolan?
Nej, tack och lov!

NÄR...
Åt du senast?
Några timmar sen
Läste du ut en bok senast?
Det var längesen, i somras tror jag..
Köpte du något senast?
Var nog när vi veckohandlade i måndags
Svor du senast?
Ikväll
Sjöng du senast?
Idag
Klagade du senast?
Vet inte?
Klantade du dig senast?
Minns faktiskt inte

HAR DU...
För många vänner?
Kan man ha det?
Skadat någon?
Jaa, men inte med flit, ska vara lillebrorsan då förresten..
Färgat håret?
Jaa, har vart röd, lila, brun och blond i olika nyanser och slingor osv..
Gjort bort dig rejält?
Hahah jaa det har väl hänt

ÄR DU...
Snäll?
Ja, mot de jag tycker om är jag snäll.
Snygg?
Som sagt, varannan dag typ, haha.
Söt?
Det med
Lång?
Medelmåtta
Kort?
som ovan
Klantig?
Ibland, Anna är ialf klantigare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0