Alla hjärtans dag!

Godmorgon! Jag är nyss uppstigen, så himla skönt att få sova länge.. Daniel åkte nyss och jobbade så vi hann bara pussas o kramas lite grann, men han slutar ju 11 ikväll då är det fortfarande lite kvar på dagen så ska han få sin present! Ska nog gå på Hemköp sen och köpa jordgubbar till honom oxå som han älskar, lyx att äta det mitt i vintern :)

Strålande sol idag så det går ju faktiskt inte bara motstå en promenad! Var ju inte och simmade igår morse för jag började 9, och dessutom kom Matilda, Michaela och Alice på kvällen med tre feta godispåsar så jag syndade! Tror det är andra gången från Nyår som jag åt godis.. Men ibland ska man få unna sig, så himla gott med choklad! Och på tal om unna sig, ikväll slår vi till på romantisk trerättersmiddag, jag och min käre Matilda! Den ni, haha! :)

Nu frukost, sen promenad!

Ha en bra alla hjärtans dag! ♥ Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0