Typiskt mig

Åkte till mamma&pappa efter jobbet, Daniel är på match så jag hade inget att göra hemma ändå. Fick i mig lite mat i magen, mammas goda soppa! Sen var det såklart Idol som stod på schemat. Jag och pappa röstade inte, kunde inte bestämma oss för vem som var bäst. Jag som alltid hållt på Erik och Tove till final, blev ju lite ställd när jag kom på mig själv med att bara pangshong gilla Calle supermycket! Och de har ju sån olika stil och jag skulle tycka synd om tvåan vem det än skulle bli, så vi skippade röstningen. Båda är ju verkligen värdiga vinnare! Och jag måste faktiskt säga att vinnarlåten var ju superbra! Inte alla år det händer att den känns så bra från första stund.

Nog babblat, så typiskt mig när jag är trött. Maler på bara. Jag borde ha packat klart nu, men har inte ens börjat. Suck, SÅ typiskt mig! Har ialf lyckats bestämma vad jag ska ha på mig, efter lite hjälp av älsklingens goda smakråd så kör vi på jumpsuit imorgon! Fyndade den i sommras så det ska bli kul att bära den nu när jag hittade ett bra tillfälle, den är nice!

Appropå kläder, vi har köpt in några styles från Leila Bagges klädkollektion till jobbet/Såfin, spana in den här! Tunikan på bild nummer 4 är helt underbar på, så jäkla snygg! Bra passform, härlig kvalitet och en modell som känns klassisk och kvinnlig. Den vill jag ha på julafton!

Nu ska jag packa ner min lilla sparkdräkt och diverse andra grejer.
Oh, där kom älsklingen innanför dörren, vilken tajming :) Godnatt!


 


Kommentarer
Skrivet av: sara

haha, nej jag har han kvar :) Efter jul så flyttar vi ihop igen på Kungsholmen :) Ja, jag var ocksp in på Deischman. Såg inga snygga skor alls :( Inte för att jag tittade så jättenoga men =P I morgon ska jag jobba på Lindex faktiskt :) Och i jul med och i jul ses vi sökert :)

Datum: 2009-12-12 Klockslag: 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0