Trött och slut

Sitter här och känner mig fullkomligt orkeslös. Har tränat afropowerdance ikväll efter jobbet och i vanliga fall är ju jag hyper efter ett pass, men idag känner jag mig helt slut i kroppen. Måste vart för att jag åt dåligt innan, vilket verkligen bevisar hur viktigt det är med mat innan träning och så. Som tur var stod älsklingen vid spisen och gjorde pasta och sås till jag kom hem. Han knatade till Esa och Sanna en sväng nyss men jag kände att jag inte orkade röra mig en millimeter till idag, så han sa att han skulle fixa disken när han kom hem bara jag fixade matdosor, vilken deal!
Ibland har man det allt för bra :) ♥
Hur vore det om man skulle försöka komma i säng senaste klockan 11 ikväll tro? Vore som en dröm! Försöka duger inte, idag ska jag lyckas. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0