Onsdag

Fan vad jag inte gillar när man ser hur tiden bara rinner iväg framför en och man inte tar vara på den! Precis så var det ikväll. Var sen hem från jobbet, segade på, provade lite kläder inför imorgon (julbord med jobbet) utan störra framgångar, gjorde mat sent, vilket resulterade i att jag åt sent och blev "eftermatentrött" sent. Då blev det till slut för sent för att ta tag i något, som städning och träning tex. Så nu sitter jag här med världens ågren och vill bara spola tillbaka tiden! Göra om och göra rätt! Men det går ju inte. Oh vad jobbigt, ibland lider jag fan av prestationsångest. Varför kan det inte bara vara OKEJ att skita i allt och chilla ibland?

Och jag är ju egentligen som ni vet emot sånt här "tyckasyndommigsjälvtrams" därför tänkte jag lista dagens bästa iallafall. So here we go,
Dagens bästa:
Jag gick och köpte mig en sån där, tror det heter pilatesboll idag på Intersport! Perfekt för mig som kommer hem sent från jobbet och ofta missar roliga pass på träningslokaler här rumtomkring! (Undrar bara om den kan vara för liten, fanns bara en storlek och jag tror den är 65 cm i diameter. Mer vanligt med 75 tror jag. Någon som vet? Isf undrar jag om 65 cm är "sämre" för att den blir svårare att hålla balansen på osv? Isf är den ju egentligen bättre, i längden då man blivigt riktigt grym menar jag, haha..) Vad har vi mer idag som är bra? Jo, jag köpte med mig ett par superfina tights från jobbet idag, just nu gillar jag att "keep it clean" upptill och sattsa på "roligare" ben. Mina nya var marinblå och kommer från Filippa K! Väldigt enkelt, men fint att bryta av mot min annars ganska så svarta bas. Vad mer då? Jo, snart kommer darling hem och jag ska lägga mig och läsa senaste Sofis mode. En sak till förresten, skrev ner min önskelista idag, mycket mysigare att ha den framför sig på papper än bara i huvudet. Ska nog skicka den på mejl hem till Ovanåker så dom får den så fort som möjligt tror jag, haha!

Skönt, nu känns allt plötsligt mycket lättare igen.



Kommentarer
Skrivet av: Josse

Storleken på bollen har att göra med din längd. Vet inte vad det är för märke men casall har 60 cm på bollen om du är 155-165 cm. och 70 cm ala 165-175 cm. Det borde stå på kartongen du köpte till. Men jag tror att din 65 är bra! :)

Datum: 2009-12-10 Klockslag: 11:22:16
Bloggadress: http://einarssonjosefin.blogg.se/
Skrivet av: Elsa

Eve! jag tänkte bjuda på middag på lördag, och du får jättegärna komma om du vill! :D Hör av dig! 0703316241 (om du inte redan har det)



Puss!

Datum: 2009-12-10 Klockslag: 15:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0