Måndag

Som jag trodde, imorse när jag vaknade var jag helt snurrig. Fattade ingenting. Vad har jag missat? Har jag sovit över? Är jag ledig idag? Osv.. Det blir knepigt när man är så inkörd på att vara ledig på söndagarna. Men det löste sig och jag insåg att klockan var 8. Snoozade i en timme (haha så skönt) och klev upp och tog en morgonpromenad!
Gick på Eurosko och hittade ett par läckra heels innan jag skulle börja jobba. Ödet får bestämma, drömmer jag om dom inatt blir dom mina. Gör jag det inte kanske dom får bli det ändå, haha!
När jag kom hem från jobbet fick jag påhälsning av mina fina M&M en stund, de kom på te & fika. Precis när de åkt ringde Anna så vi tjattrade en bra stund, kul! :)
Ikväll har jag suttit och kikat och sparat ner bilder från bilddagboken som inte finns på den här datan. Gud så mycket minnen! Nu är jag så himla trött så jag slänger upp två bilder så länge :)

Maj 07. Jag och Anna firar hennes student! :)

Juli 07. Kolla vilket långt hår jag hade! Spara spara..

Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Anna

De va tider :) Igår klippte jag en lärare vi hade på högstadoet så då pratade vi en massa om högstadietiden. De va också tider :) Vi har hängt ihop ett bra tag nu vännen :)

Datum: 2009-12-01 Klockslag: 09:17:38
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Saknar er flickor!

Datum: 2009-12-08 Klockslag: 15:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0