Lördag

Får man säga att man haft en jävla dag på jobbet? Kanske inte, så jag låter det vara osagt. Haha! Men det är tur att det nästan alltid ialf går att hitta en positiv sak med allt, så även i detta fall. Och tur är väl det! Man har bättre dagar och man har sämre dagar helt enkelt.

Inget ska ialf få förstöra min kväll. Frida och Amanda kommer ju och som jag saknar kusin min, de är nå makalöst. Att det ska vara så svårt att få ihop det fast att vi bara bor 7 minuter ifrån varandra. Vi är busy women helt enkelt! :P Ikväll bjuds det på fläskfilé och klyftpotatis ialf! Det blir nice!



Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Du är inte ensam om att ha en mindre bra dag i dag om de är till nån tröst:):(

Datum: 2009-12-05 Klockslag: 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0