Julklappar

Här är några av mina bästa klappar. Gav dessutom mig själv några fler idag, en prenumenation på Topphälsa så jag skulle få en "yogamatta" (underlättar träningen med bollen och stretching) och innan jobbet köpte jag ett underställ från Craft. Fick fleecefodrade shorts av lillebror oxå från Craft så nu har jag ett bra "utochgå/åkaskidor-kit" :)


Av mamma och pappa fick jag bla plankor och dödsfint fat från Gerbera-serien, love it!


Av sväres fick jag Sofi Fahrmans bok och två fina koppar, även dem från Gerbera.

Av älsklingen fick jag bla det här armbandet från Thoms Sabo som jag önskat mig länge.

Sen fick jag massor av andra bra saker oxå, som en brödpensel tex! Det önskade jag mig för att det är så tråkigt att köpa själv, haha. Och så fick jag massa bra grejer från Tupperwere som jag önskat mig, tänk vad gammal man börjar bli...
Tack kära ni :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0