Julbord!

Imorse ringde klockan 7, uppstigning och dags att dra sig mot Salong Toppen för att fixa frillan hos min Anna! Sista gången på Toppen, nästa gång jag sätter mig i en frisörstol blir på Annas nya och alldeles egna ställe! Oh så roligt! Så glad för din skull vännen :) Räkna med mig!

Ikväll har vi vart på julbord på världens mysigaste Gästis i Alfta! Jobbet och jag, vi är ett sånt himla skönt gäng! :) Och för att inte tala om MATEN! Underbart! Tack för en mysig kväll!

Nu sitter jag här hemma, proppmätt och bara njuter. Väntar på att darling ska komma hem från jobbet så att vi kan gå och lägga oss, klockan ringer tom tidigare imorgon, då blir det morgonsim på badhallen!
En dag kvar av den här veckan sedan hägrar hälgen, då blir det julfest! Fy så kul! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0