Häng dom högt!

Kom nyss hem från afropowerdancen, skitkul och svettigt som vanligt! Energin bara flödar! Så nu har jag precis lugnat mig efter att ha visat Danne och Jeppe några afro-moves, kört "Muttans dans", slängt mig på dom i soffan och drygat mig som sjutton (jag hade skitkul ialf, huvudsaken är väl det?) till underbara tonerna av Kent - Töntarna. Den är ju kung! Verkligen skitbra, sådär så man inte kan sitta still utan måste sitthoppa (om man sitter ner)! Och gissa om jag blev glad när jag såg att den fanns som punks jump up remix oxå!? Dunka! Jag gillar faktiskt Kent.
 




Nu: Andas, varva ner, ta det lugnt.



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hurtbulle<3<3här ligger man magsjuk å stönar,avis ja branog kram

Datum: 2009-12-02 Klockslag: 21:42:10
Skrivet av: sara

Lite kul fakta är att han som gjort videon är den som har lägenheten där jag bor just nu. :) Och hans dotter (som är min sambo Björns kusin) är hon blonda som syns rätt mycket i videon. Camilla Lucesi (min gamla idrottslärare) har gjort koreografin och den är inspelad i Höghammarhallen. men allt det där kanske du redan visste? :) Det är alltså höghammars estet-elever som är med i videon!

Datum: 2009-12-02 Klockslag: 22:49:15
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Skrivet av: simone

tänkte skriva precis samma sak som sara gjorde. att camilla gjort dansen och att vi fått den lite förhandsvisad ;D hihi. grymt bra låt!

Datum: 2009-12-04 Klockslag: 22:32:43
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0