Fredag

Har vart helt sjukt trött idag, ett tydligt tecken på att man blivit äldre kanske? :P Pallar inte nätter med för lite sömn alltså, haha. Imorse befann jag mig på badet kl kvart över 7. Simmade och solade, så härligt.

Efter jobbet ikväll kände jag mig lite hängig så jag hivade i mig en dunderkur! En alvedon och en ipren brukar göra susen, sagt och gjort! Sen åkte jag hem till sväres och slängde mig i soffan, och där har jag legat resten av kvällen. Kikat på idol, ätit choklad och skrattat massor som vanligt! Jag hade hoppats på Tove och Erik i final, men Calle är funkar han oxå. Huvudsaken Erik vinner! Kommer sakna Toves outfits, haha. Hon var så himla snygg i sin "Madonna outfit" förra fredagen, var det väl? Aja.

Lovade mig själv att jag skulle lägga mig tidigt ikväll. Sure, klockan är 12 och här sitter jag. Bums i säng nu! Fattas bara att Daniel kommer och väcker mig när jag precis har somnat, han har vart på match och vunnit ikväll, good! :)

Saknar min Amanda. Har tänkt på henne hela veckan, var för längesen vi sågs hjärtat! Men imorgon kommer nog hon och Frida till mig på mysmiddag, jag och mina småtjejer, det blir great! :)

Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: amanda

åhhh fy vad mysig vi ska ha i morgon!

jag saknar er så de svider. Jag hoppas du har klurat ut något riktigt gott vi ska käka!

Jag älskar dej, ses i morgon. pusssss big sis

Datum: 2009-12-05 Klockslag: 00:14:27
Bloggadress: http://amandagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0