Fredag

Dra mig baklänges vad kallt det blev helt plötsligt! När man tycker 10 minus är svinkallt finns det inte ord för hur det känns att gå i strumpbyxor till bussen i 25 minus.. Minst sagt dumt klädval, men hur var det, vill man vara fin..
Vad passade det vore med en outfitbild här nu efter den fina inledningen. Men det blir inte nå av med det e :P

Efter jobbet snålåkte jag med bussen ändå till Ovanåker, fick mat hemma hos mamma&pappa sen gick vi upp till Erik och drack the och kaffe i hans jättefina lya! Jag vill väl oxå ha nytapetserade väggar och nytt kakel i köket! Var tänkt att vi enligt tradition skulle på Knådas julmarknad men vi tyckte det var för kallt tyvärr, annars brukar det vara mysigt.

Vipps så var klockan likt igår halv 12 igen, det var min skönhetssömn det! Hoppas D kommer hem snart så jag kan värma mig på hans heta kropp, tsssss! Haha, skämt osido, han nämnde nått om feber stackarn..
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0