Fjärde advent

Igår hade jag och tjejerna glöggmys hemma hos mig! ♥ Gottade som vanligt oss med massor, choklad (såklart!), ost&kex, saffransbullar, pepparkakor&mögelost, sharonfrukter och massor av glögg! :) Vaniljglöggen är helt klart en storfavorit, hjortonglöggen smakar mest varm saft tycker jag och vanlig glögg funkar alltid!

Idag skulle jag egentligen jobba men precis innan jag skulle gå ut till bilen ringde Inger och sa att jag fick vara hemma om jag ville. Ska jobba igen dom timmarna en annan gång, så det kändes riktigt skönt att ha en dag ledigt såhär innan jul faktiskt! Slog in lite julklappar och så på morgonkvisten och sen har jag vart ner till Ekmans en sväng med Lena. Köpte kanelmandlar som är helt underbara och en röd liten linneduk till köket.



Nu ska jag pysla på mig full snömundering och ta med mig Frida ut i skogen för att snatta granris! Brrr...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0