Andra advent

Idag har jag inte gjort många knop, ingen alls måste jag faktiskt erkänna. Sov länge och välbehövligt, när D åkte på jobbet la jag mig i soffan och degade istället, haha. Där låg jag nog tills det blev dags att fräscha till sig lite och gå till Kyrkan för att se lucian. Fy vad glad jag blev när de slog upp portarna och såg att det var våran lilla Frida som stod där först i tåget med luciakronan på huvudet, så himla fin hon är! Grattis gumman :)


Efter kröningen följde jag med hem till sväres och firade med pizza! Sen ontog vi soffan igen och började kika på film! Har alltså haft en riktigt mysig söndagskväll :)



Kommentarer
Skrivet av: Noomi

Hej! Tack för fina och värmande ord, Evelina!

Även om det känns skittungt ibland så måste man ju leva vidare också och ta hand om sitt eget liv. Pappa sa innan han dog att han inte ville att vi skulle gräva ner oss och vara ledsna utan gäljdas åt att han har funits för oss och det försöker jag att göra :) Vad roligt att du tycker att lägenheten är fin! Nu snart så är allt klart i den. Äntligen, haha! Ha de bra! Kramar

Datum: 2009-12-07 Klockslag: 20:16:21
Bloggadress: http://noomiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0