Sunny day

Åkte till Ovanåker i förmiddags i hopp om att solen skulle lysa mer där än hemma i Alfta. Och tamesjutton, det gjorde den! Har legat under solen (lite måln oxå såklart) hela dagen och stekt och kännt semesterkänslor i hela kroppen, haha! Verklig avkoppling! Sedan skjutsade pappa upp mig på Systemet så jag kunde handla doningar till ikväll, så tog jag mig en promenad från byn och hem (till Ovanåker), skönt!

Daniel är på väg hem från Uppsala nu där han har vart och bytt bil, ena Hondan (han har ju två) till en annan Honda, spännande! Hoppas det inte är någon rishög, haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för en partykväll, blir käk och sådär på Tranan med ett gäng! Det här blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0