Söndagsmiddag

Tur jag ställde klockan inatt annars hade jag aldrig kommit upp ur sängen imorse. Var ju fint väder och allt så vi åkte raka spåret till beachen! Sköönt! Självklart börjar det regna efter några timmar, man får helt enkelt lära sig att nöja sig åt det lilla. Och det gör jag faktiskt väldigt ofta, tar inget för givet. Men sol vill jag bara ha mer och mer och mer!

Regnet tajmade ändå ganska bra tycker jag, för vi hann bara knappt hem innan vi blev bjudna på Söndagsmiddag hos sväres! Alltid mysigt :)

Vi verkligen lever upp till ordspråket "Finns det hjärterum så finns det stjärterum".

Daniel är på Tranan med Micke en sväng och fixar nått, så jag fnular lite på om jag ska traska ut på en promenad! Var några dagar sedan sist så det skulle egentligen passa bra nu. Men jag har en hel diskho med disk oxå som väntar på mig. Alla vet hur mycket jag hatar att diska, men just nu känns det tom mer lockande än en promenad. Giv mig motivation gode gud(?)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0