Semester, del 1

Nu har två veckor, alltså hälften, av min semester gått och jag har lovat er massor av bilder gång på gång som aldrig dykt upp. Förens nu!


   
  
  
Det var Lördag och jag firade in semestern! Sara var hemma och hon och J hade förfest innan Terassen! Jag och Micka rockade fett och semestern kunde inte börjat bättre!

  
Micke&Stina bjöd in till syskonmiddag (Daniel, Esa & Micke med sambos) en vanlig måndag och det var riktigt trevligt! Deras småtjejer var såklart oxå med, sötisarna :)

   

    
  
Mikas mamma Helena fyllde 40 och hon överraskades med lite vardagslyx på dagen, som middag, shopping och fotmassage. Sedan försökte vi tuta i henne att vi skulle till Nor och dansa, men hon överraskades med stor fest ute på ladan och i Manolito (Perjans pub)!


   
  
  

Jag, Daniel, Jesper, Sara, Johan, Kerra och Westman drog till Leksands sommarland en dag! Jag doppade bara tårna i de iskalla poolerna och körde gokart som en jävla kärring men hade riktigt kul ändå!


   
  

Persmässa 09! No words, I´m speechless. ♥


  
Det blev en tvådagars, Jag och Matilda var sugna på Brännbollsyran! Kanonkväll!




Nova, Sanna och Esas dotter, döptes i ett litet kapell i Hudik som låg så himla fint vid havet! Riktigt fint dop och hon var så duktig under hela dopet, lilla dockan :)

Sådär, nu ligger jag i fas!


Kommentarer
Skrivet av: simone

Ja visst var dom! :) erik tyckte dom med gult glas han, men ja du vet ju hans smak ;) haha! ja allt är bra med mig, är faktiskt riktigt frisk för en gångs skull! :p med dig då?

Datum: 2009-08-02 Klockslag: 13:39:03
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Skrivet av: Lotta

Hej! tänkte bara höra med dej, var dom slita jeansen kommer ifrån som du har på bild?=) dom är skitfin

Datum: 2009-08-10 Klockslag: 10:49:19
Skrivet av: Evelina

Hej hej! De är från Vila och är köpta på Såfin! :)

Datum: 2009-08-10 Klockslag: 12:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0