När hösten knackar på dörren

Tog en promenad tidigare idag innan frukost, kallt och blåsigt var det. Tänkte på mina darlings som är i Nerja nu, och faktiskt har jag inte vart så värst avis på att de är där. Hoppas bara att de har det kanon bra, och det vet jag ju att dom har :) Hade ju kunnat följt med jag med om jag velat, men jag gjorde mitt val och det har känts helt okej. Tills idag, fyfan vad jag önskar att jag var där! Jag skulle kunna ge en miljon för lite sol och värme just nu! Oooh Svenska jävla sommar! Men jag e int bitter..

Just nu ligger en katt och spinner på våra utemöbler. (Tror det är Sandra/Westmans katt faktiskt, hehe.) Nyss stod han på fönsterbläcket och jamade så jag stod och pratade med honom genom köksfönstret en stund. Han var så himla söt, gjorde värsta "söt-fjäsk-jamningarna" för han ville säkert in till oss och kela och få mat! Hihi. Ibland ligger han på dörrmattan om kvällarna när man kommer hem om man vart borta och ibland smiter han in och kollar läget om man har dörren öppen på dagarna. När jag blir stor och bor i hus ska jag ha en egen misse!


Nu åker jag till moster Lillevi i Ovanåker. Det brukar kunna ha en possitiv effekt på mig, mår alltid bra med mina skitungar runtomkring mig ;) Tror tom att jag ska ta med mig Amanda till IP och sola solarium! Solarium i Augusti, har ni hört på värre?! Ja det ska jag bannemig.
Tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0