Myskväll

Blev kvar hos sväres hela kvällen jag, mycket trevligare med sällskap än att sitta ensam hemma när andra hälften ändå jobbar! Korvgrytan var såklart skitgod, och jag hade tom sån himla tur att jag fick med mig en matdosa till imorgon oxå! Tack! Senare åt vi rostade mackor med nyplockade stekta kantareller på, mums! I övrigt har vi, jag, Lena och Frida som vanligt mest bara pratat strunt och garvat! Älskar myssöndagar. Men det här var bannemig den sista latsöndagen på länge! För nästa vecka börjar boxen, och fan i helvete vad jag längtar! :) Nu ska jag gå och kramas med älsklingen och höra hur han haft det på jobbet.


Vila i frid Martin. Sänder en varm tanke till dig och dina nära. Som sagt, livet är för orättvist..



Kommentarer
Skrivet av: liv

Haha =)! Ja jag hoppas med det blir fler gånger, möjligtvis en favvo i repris i vinter! Allt är bra, är ledig idag...så skönt att börja veckan med en ledig måndag =) Hur är det själv?

Datum: 2009-08-31 Klockslag: 13:46:33
Bloggadress: http://perssonliv.blogg.se/
Skrivet av: ♥ mikaela.

jag är öppen för förslag :) haha. men gärna någon som är åtsittande under bysten så att säga. ;) så att den är någorlunda charmerande på mig. :) o inte för tajt. :P haha. kram

Datum: 2009-08-31 Klockslag: 14:51:00
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0