Mora/Rättvik/Orsa semester


Kom till Mora på Tisdag förmiddag och vi började semestern med en tur på stan. Här är vi på sluttampen och jag, mamma och Jenny tar en cider i solen!
  
Jag och Lisa har det skönt i solen. Danne får vara lekfarbror som vanligt, och hjälpa mamma med maten. Vilken bra karl man har! :)

Grillat, långbord, släkt och vänner. Tror vi var ca 20 pers där!
  

Världens sötaste Sally :)

På Onsdagen packade vi bilen full med brudar och åkte ut och raggade en sväng! Så kul! Fram sitter Alice, moster Lillevi (som simmat ur bild), Amanda och Mamma. Bak har vi moster Lisa, Jenny, Tina och jag!
  
Vi besökte några fina butiker och självklart lyckades man shoppa lite till hemmet då oxå :) Jag och min älskade Amanda på bild 2. Lillevi, söta Alice och Jenny bild 3.

På kvällen åkte jag, Daniel, mamma, pappa, brorsan och Martin in till Rättvik och cruisade lite. Så himla härligt!
  
Mamma är chafför, grabbarna sitter bak och jag och pappa gliiider :P

Vi droppade Erik och Martin på Rättviksbyn och åkte på Drive In Bio! Sjukt mycket bilar och folk som var där! Riktigt häftigt!
  
På duken visades "Sommaren med Göran", bästa film jag sett på länge faktiskt! Helt sjukt rolig! Så vi låg i ett varsitt säte och myste, proppade i oss gosaker och skrattade hela filmen!


Tack älskling för en riktigt mysig kväll :)

På Torsdagen åkte några på Dragracing, men jag var mer sugen att strosa på Orsa Grönklitt med moster Lisa, Conny och Oliver. Mysigt :)
  
Söta kissemissar ;) Så himla häftiga djur!

   
Olver sjöng Sjöravarfabbes farfars far... för hela Orsa Grönklitt, gullungen!

Supergott grillat med hela gänget när vi kom tillbaka till campingen, på kvällskvisten begav vi oss nöjda hemåt Alfta igen!
Älskar semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0