Ledig dag

Idag har jag vart hos Ovanåker sjukstuga AB, Gunnarssons! Haha. Är det inte den ena så är det den andra.. Först råkade André ut för två allvarliga olyckor på kort tid, och nu har Amanda gått och gjort illa knäna! Så jag åkte dit för att göra henne lite sällskap i soffan eftersom hon är mest bara liggandes stackarn! Hade sån tur att det stod en superfräsch salladstallrik som Lillevi hade slängt ihop när jag kom dit tom! Och så passade jag på att låna tvättstugan en sväng, så nu har jag nytvättade sängkläder som luktar himelskt gott efter att ha hängt ute och torkat! Det är lyx!

Kikärtor, avocado, tonfisk, paprika, sallad, gurka, tomat, räkor, ost, äpple, honungsmelon och ägg! Supergott! (I bakrunden har vi satt Amanda med benen rakt ut eftersom hon inte kan böja dem, oj oj oj..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0