Kärlek

Två saker jag tycker är svårfotad: en speciell "musthavetodieforkänsla" och svart. Syns det inte i bilderna så ska ni veta att det här mina vänner, det är kärlek. Ärligt så fick jag hjärtklappning när jag provade dem för första gången imorse, hahaha! Det var helt sjukt!



             

Den perfekta basbyxan som passar till allt, kommer från Filippa K, 1400 kronor. Smal, perfekt passform, bra höjd i midjan, snygga enkla detaljer som dragkedjor nertill och på fickorna fram upptill. Me like, nej, I love!


Kommentarer
Skrivet av: ♥ mikaela.

finfint :)

o du, jag tänkte be dig om en tjänst - jag ska på bröllop i slutet på september, o tänkte om du kanske kunde hålla lite utkik på såfin om det skulle dyka upp någon fin klänning som skulle passa på en höggravid mig. :) vore toppen isf. :)

Datum: 2009-08-30 Klockslag: 15:18:25
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0