Godmorgon!

Klev upp kl 9 idag och det tyckte jag var riktigt bra gjort, haha. En av få gånger på hela semestern jag är uppe tidigt! Idag känner jag att jag vill hinna njuta så mycket som möjligt av den innan jag börjar jobba igen! Dock har jag har lite att stå i idag så jag slänger upp en note to self lista här så jag kan bocka av den under dagen:
- Promenad
- Åka till systemet
- Solarium idag igen (kanske)
- Sola ute om vädret tillåter det (knappt någon sol ju)
- Dammsuga
- Damma
- Torka golven
- Städa badrummet
- Göra en playlist på Spotify (jag är sugen på Tomas Ledig ikväll för att bevara det sista av sommaren!)
- Hitta en outfit till kvällen
- Party all night long!

Update 11.48:
Skönt, nu har jag klarat av det värsta! Nu åker jag till Edsbyn/Ovanåker och fixar några andra punkter! Det går bra nu..
Update 14.24:
Har vart på byn och uträttat mina ärenden, sedan åkte jag "hem" och drog med mig Erik ut för att sola lite. Klent med sol bara men annars så.. När jag ändå är här tänker jag passa på att ta en långpromenad oxå, finns inget som går upp emot en promenad i Ovanåker!
Update 19.06:
Nu är har jag bockat av hela listan och gjort lite därtill! Snart kommer svärmor, svägerskorna och Petra sen blir det party all night long! Kuul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0