Beslutsångest

Jag är hopplös. Sitter fortfarande med träningskläderna på och tänker att jag kanske lika gärna ska gå ut och gå en sväng när jag ändå är klädd. Det har jag funderat på ett tag nu. Men efter som att jag inte har någon egen vilja (det har inte Mika heller, haha, internt!) så skickade jag till Matilda och frågade hurvida hon tänkte om promenad idag eller inte. Och hon skulle inte gå, jag hade glömt att hon var sjuk, så då måste jag fatta mitt eget beslut. Och jag tror jag skiter i det för stunden, får jag lust går jag ikväll istället. Har ju trots allt tränat en gång idag.
Nu lockar Ekmans mest, jag drar nog dit och köper lite höstpiff till köket! Sen ska jag sätta mig på framsidan i solen en stund! Alltså, vad ska den fram och göra nu egentligen? Jag har ju ställt in mig på höst, kommer att kännas helsjukt att dra på sig bikinin igen. Men man kan ju inte låta bli när det inte är ett moln på himlen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0