Valbo/Gävle idag!

Som sagt har vi vart på shoppingtur idag, och det är inte nådigt vad länge vi blir borta, så typiskt oss! Började med en sväng på Ikea ialf, där jag handlade så gott som gratis, hade ju ett fett presentkort som jag fick av jobbet i jul att spendera, och fick tom ett par hundra över, inte illa. Sedan en sväng i köpcentret, alltid kul att gå och kika i affärer. Lika mycket klädshopping på andra håll än på Såfin blir det inte längre, eftersom jag inte har sån jättestor användning för sånt, måste ju ha kläder från jobbet när jag jobbar. På gott och ont, men vi har ju mycket fint vi med så man klarar sig! Men när man är en H&M tjej in i själen (haha) så kan det ju kännas lite frestande ibland, så jag unnade mig en klänning idag ;) Mönstrad och färgglad, den måste nog räknas som ett av de två bästa köpen idag. Eller egentligen är jag dödsnöjd med allt jag köpte, så det är svårt att utse någon favorit.. Brukar ha en tendens att "köpa för att köpa", men idag kändes det som att alla köp blev helt rätt, lite impuls oxå såklart, men det kan man inte komma ifrån! Det andra av de två bästa köpen var kuddöverdrag på Ikea, har nämnligen velat haft vita virkade länge och vad dyker man inte på om just det, precis efter att jag nämnt det till mamma, det gjorde verkligen min dag! :)

Måste avrunda här, klockan rinner iväg och jag ska upp och jobba imorgon. Daniel är ute med jobbet så han kommer väl hem när jag sover, lögn att få liv i mig då, haha! Visar kanske bild på några av inköpen imorgon, så keep in touch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0