Söndagkväll

Var som sagt hem till Ovanåker en stund idag, fick lasagne som är så gott! Och matdosa med, vilken tur man har! Dessutom fick jag ett fint träningslinne från Newline, i precis den färg jag velat ha, letat men inte hittat! Tack mammi :)



Invigde linnet redan idag på säsongens näst sista box! Känns ju vemodigt. Var Malin som hade idag så nästa vecka är det Ulfs pass, det ser vi fram emot! På både det ena och det andra viset, haha.. ;)

Ikväll har jag poat på lite här hemma, plockat, diskat och sådär. Igår var det städat och imorse när vi vaknade var det stökigt som attan, fattar inte hur vi lyckas? Måste ha småtomtar som är här på nätterna och stökar till.. Men nu är det prydligt och snyggt igen, allt på sin plats.

Nu ska jag gå och prova en jumpsuit från Filippa K som fick följa med hem från jobbet igår, testade den igår med och då kändes det inte helt 100. Får se om jag har bättre lycka idag, för den är så grymt jäkla snygg! Men eftersom den inte är ens närheten av billig så måste det kännas helt rätt, annars får den åka tillbaka till jobbet imorgon och göra någon kund lycklig! :P


Kommentarer
Skrivet av: Frida

I sommar ska vi ha box med Ulf! :)

Datum: 2009-04-20 Klockslag: 16:00:18
Bloggadress: http://fridaatofalt.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Ingenaning, vi ska iaf ha det på några träningar med honom! :)

Datum: 2009-04-20 Klockslag: 21:58:52
Bloggadress: http://fridaatofalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0