Vårjackor

Idag hade vi 70 procent på alla vårjackor och jag slog till på två stycken faktiskt! Såna som jag gått och funderat på länge men aldrig köpt, så man är ju dum om man inte passar på!

Det blev en skinnjacka från Only, enkel och snygg i modellen tycker jag. Springer ju iofs i min gamla jämt som jag gillar jättemycket så egentligen har jag väl inget direkt behov av en ny, men vafan. Kostade ju 1300 390 kronor, den blir säkerligen använd och om inte annat kan man ju bara se en skinnjacka som en investering! ;P



Slog även till på den här snygga poncholiknande jackan, perfekt som slit o släng, bara pula ner i väskan lixom ni vet. Eller tänk er en mulen småregnig sommardag när man bokstavligen bara vill dra nått över huvet..  300 90 kronor är ju inte klokt.



På mig idag hade jag även stentvättade jeansleggings, en vit lite transparent oversize topp, båda från Only, med cerise BH under från H&M och den cerisa sjalen som blivit en favorit!


Kommentarer
Skrivet av: Anna

Fina jackor :) Jobbar du imorgon lördag? Och hur länge har ni öppet? Tänkte om man kanske skulle kika på linnet. Om det finns kvar?

Datum: 2009-04-24 Klockslag: 06:58:38
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0