Todays outfit

Funkar inte alls med långärmat på jobbet längre, blir så varmt, så jag har köpt favorittopparna med kort ärm istället så jag kan nöta på dem! De kommer från Only, finns i svart och vitt och kostar 100 kronor. Superbra kvalitet som håller tvätt efter tvätt och fin ringning! Till det hade jag grå chinos från Vero Moda och turkosa sjalen shoppade jag häromdan, den är från Vila och kostar 200 kronor, finns i 3 olika färger. Och vita (skitiga, haha) skinn Conversen till det såklart! :)





Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Himla snyggt...finns sjalen kvar?

Datum: 2009-04-27 Klockslag: 21:25:31
Skrivet av: Evelina

Japp det gör den! :)

Datum: 2009-04-27 Klockslag: 23:31:22
Bloggadress: http://.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0