Poat på

Ikväll tog jag en snabb promenad när jag kom hem, gick förbi Ica och hämtade ett roligt paket (tjejer, fritt fram att komma och hämta er del av det goda!) och sedan satte jag igång med att poa på här hemma, så himla kul! Gjorde lite vårfint i köket och sådär :)

Dessa fina tallrikar, asietter och skålar köpte jag igår på Ikea, supergoda att äta ur och de rektangulära tallrikarna är så himla snygga! Den söta blommiga löparen och matchande kökshandduken kommer från Hemtex, köpte även en till löpare men det blev ingen bild på den. Mjölflaskan köpte jag på Ikea!

  

Här är de virkade kuddarna jag skrev om, visst är de underbara?

     

Matilda gav mig den bra idén om att ta bort två köksluckor och hela köket blev större och mer personligt. Kul att ha öppet när man har lite fint poslin och så :) Skulle vilja ha en virkad kant på skåphyllorna bara, får ge mig ut och leta efter det! Svårt att fånga känslan på bild, men det blev väldigt bra irl ialf! ;)




Kommentarer
Skrivet av: MOR

TREVLIGT((:

Datum: 2009-04-03 Klockslag: 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0