Morgonpromenad

Trots min morgontrötthet klev jag upp för att ta en promenad i det fina vädret, satte på Lasse playlisten på min rosa iPod och det är så skönt att bara gå och gå och gå.. Kom hem nyss och nu känner jag inte alls för att börja göra mig iordning för jobb. Innan jag börjar jobba måste jag gå till Apoteket och köpa Kestine ialf, det sticker i ögon och rinner i näsan. Det finns en ända nackdel med våren: Pollen. Eller förresten finns det två, och den är mycket värre: Småkryp som spindlar och värst av dom alla, getingar! Uuuh..

Tittade in till min fina älskling som ligger och sussar så sött nu, önskar jag kunde krypa ner med honom igen och bara vara ♥




Måste hoppa in i duschen för nu är det brådis! Ikväll åker jag till Roteberg direkt efter jobbet för att att umgås med Katta och spana in hennes nya hus, ska bli riktigt trevligt :) Ha en bra dag!


Kommentarer
Skrivet av: MOR

Mään va han ser ut å sussa sött((:

Datum: 2009-04-24 Klockslag: 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0