Lat som en oxe och trött som en åsna

Jag blir så less på mig själv. Har inte rört på mig nått idag häller! Skulle ut och gå tänkte jag men fastnade i telefon med Matilda och vipps så hade klockan blivit mycket, inte kul att gå när det är så mörkt.. Vi planerade ialf morgondagen och det är ju bra, nått vill man ju göra! Ska grilla och sådär först är det tänkt, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! Det blir nog trevligt hursomhelst :)

Nu måste jag fortsätta med mitt evighetsgöra, trots att jag är trött som en åsna! Som sagt, vad gör man av alla kläder, skor, jackor och väskor? Kanske kunde ta och sälja lite för en billig slant! Hör av er om det finns intresse.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Lägg ut här på bloggen så kan vi buda! ;)

Datum: 2009-05-02 Klockslag: 01:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0